skolan - stan - samira - hem

först var jag i skolan. fick julklapp av n och e, och jag kan ju inte hålla mig så jag öppnade på direkten, det var ett par skit snygga björnborg trosor, STORT TACK MINA TJEJER!<3 Sen så också jag och s in till stan jag var irriterad så det var nog inte så kul att vara med mej men vi gick iallafall till gina och s hade lagt undan en kjol som hon köpte. vi gick till hm och jag köpte ett läppsyl som jag ska ha som bytespaket i klassen, tyckte det var lite fyndigt eftersom jag lever för salvor så ja! Sen fikade vi på gobiten ; tre kulor glass och en chokladboll delade vi på, ett tips ; banan-chokladglass ! skit gott var det! Sen tog vi bussen till hosjö och gick in i en lägenhet nämligen dit samira ska flytta! och den var skit fin!! en fyra och jag vill nästan flytta med hon! jag vill bo i en lägenhet, det är så mysigt och det luktar så gott tycker jag! och nu sitter jag och lyssnar på julmusik och slå in dom sista julklapparna. ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: sammmmmi

jag älskar dig plutten ! <3

2008-12-18 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0