dagens

jag DISSAR folk som har cykelhjälm på styret,
jag tycker det är töntigt och fult.
jag menar inte att jag dissar själva personerna som har det, utan själv hjälmen på styret.

jag HISSAR dom som har hjälm på sig, för att dom är modiga och grymt coola.
själv har jag inte kommit upp till den nivån ännu. jag är inte tillräckligt modig, modet försvan i sexan.
fy skäms felicia.

tro nu inte att jag ska börja med hissa och dissa,
men just idag kände jag att det behövdes lite hissning och dissning.

pussochkram


och så får ni en bild när felicia är in action!
tagen av caroline lindqvist. som nu också har blogg.



hehehehehe så sweeet.
hejdååååå


Kommentarer
Postat av: lovisa =)

om du nu inte tycker det är töntigt eller nått med cykelhjälm, varför anvnder du då inte det själv? eller är det brara som du säger? och du igentligen tycker det är världenstöntigaste ohc hånar dom som har det..? & jag håller med, cykelhjälmen på styret, deet är fjantit

2009-04-26 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0