jobbiga saker

jag tycker det är svinjobbigt att tjata på sina kompisar att dom ska skicka bilder genom msn
redigera bilderna och lägga in dom på bloggen!
ush. det vill jag också dissa tror jag. hehehehe

jag tycker det jobbigaste som finns är att gå till ställen och hem.
jag hatar att gå på det sättet.
men de finns andra sätt som funkar!
det är inte jobbigt om man frivilligt går ut och går.
det är bara härligt.
men annars är det jobbigt som tusan!

blogga är INTE jobbigt,
eller ibland kan det vara jobbigt när man kommer på att man borde gå in och blogga och man har inte tid.
men oftast så är det grymt kul, annars hade jag aldrig gjort det.

mamma är jobbig. pappa är ännu jobbigare.
dom klarar ja inte av just nu asså!


då vet ni allt detta jobbigaste som finns, svin jobbigt, inte jobbigt, jobbigare, endast jobbig.
hahahahaha jag är ju störd!!!!

och en till sak som är jobbig.
imorgon ska jag bada med min klass och synd nog min kropp också..
nu ska ja be til gud att imorgon när jag vaknar så är mina "små"
ja, vad ska vi kalla det? fettproblem borta!
asså fyfan pinsamt.
aja det får gå hur som hellst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du är tjock baby !

2009-04-27 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0