nice med sälen

jag packar.
för imorgon åker jag till säääääälen!!!!!!!
jag och sanna och emma kommer att ha roligare än alla andra!

så nu kommer jag inte blogga på .. fyra dagar. hehe to bad for you. skoja
men när jag kommer hem har jag desto mer bilder från

skrattande flickor
sura sannor
skidåkning
sol
killar
afterski
stugor
mat
och google mm juste googlebränna!

men om vi alla har lite flyyyt så finns det internet i afterskin så ja har med mej min bästis (datorn).
men bara om vi har flyyyt!!!!!!! hehe.

nu måste jag packa mera.
skriver senare.
love FELI


nice bild från några veckor tillbaka. hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

roofgirl ;)

ha det så bra!

2009-04-15 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0