frukost är ett viktigt mål på dagen


så ja! nu har jag damsugit duschat packat lite mera till zon klätt på mej kläder och försökt få fram min lilla lugg som halft har växt igen. snart kommer nora som har tagit god tid på sig och sen måste måste jag in till stan för att köpa en fotboll. ja har bara dåliga från alla miljoner fotbollsskolor ja och min bror har varit med i genom tiderna.

ska försöka  få en bra outfit bild på min klädsel, den består iallafall av lila chinos, grått linne och en turkos tjocktröja.

nu ska jag göra ett försök att sminka mej och sen.. ja juste fan! ja har inte ätit frukost än! och ja har varit vaken i fyra timmar!!!!! de måste ja nog göra.

ni får ha det super!!! pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0