blöggen vill inteeeee

min blogg. kan ni se eller?
-hallå, menyyyn. vart är du????
-hejhej! jag är här nere!!!!


ååh, om menyn ändå bara kunde lägga sig på sidag bredvid. då hade allt vart helt okej. men nu är det inte det. och så vill jag ändra den gråa färgen till vit men jag hittar inte inställningen för det. åååh. blir galen och jag orkar inte hålla på nu. har inte tid. om någon skit snäll vet hur man gör och vill försöka hjälpa mig så skulle jag uppskatta det grymt
mycket!!!!
aja.. detta måste och får lov att duga ett tag fram över. iallafall tills söndag för då kommer jag hem från zon.


Kommentarer
Postat av: caroline lindqvist

Du dina kategorier och skit är här när man ska skriva kommentarer, ;)

2009-08-13 @ 23:23:52
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/
Postat av: emmaaaa

igång iigen kanske? jajajja

äsch felliii de viktigtaste är väl att du kan skriva iaf oh vi kan läsa va de står, eller hur? ;)

hejhej, jag är tjejen som gillar att blogga,hahahah NOT!

men ja gillar min vän felicia iaf,

hejdå (:

2009-08-15 @ 00:54:20
Postat av: lindA

gå in på www.designadinblogg.se :)

2009-08-16 @ 20:57:09
URL: http://lindastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0