nu ska alla få förstå vart de är jag ska åka.

okej. nu ska alla få förstå vart de är jag ska åka.

imorgon halv tio ska jag sanna frida och hanna åka till Malugn. vad ska vi göra där? jo vi har zon läger. de är uttagning till dallaget i fotboll och detta är andra uttagningen. enligt mej ska detta bli ganska så tråkigt. av flera andledningar: jag är så trött på fotboll, det är sista helgen på sommarlovet och upp tidigt och lägga sig tidigt. och jag är säker på att jag inte kommer gå vidare för det finns grymt bra tjejer i falun  och mycket i borlänge och andra ställen. och så är jag inte så sugen på att gå vidare, eftersom jag tycker fotboll har blivit tråkigt (jag vet, visst är det hemskt?? ja får INTE tycka det är tråkig :( !!!!!) jag kommer hem iallafall på söndag och så får jag en dag på måndag sen på tisdag börjar det hemska helvetet. vet, man vill inte tro på det. men sant är det iallafall. njut dom sista dagarna nu alla jävlar. själv så får jag tydligen njuta på en fotbollsplan. inte så lyckat enligt mej. harehare

Kommentarer
Postat av: matilda

vad haru gjort med din header???

2009-08-13 @ 20:37:52
URL: http://matildaromlin.blogg.se/
Postat av: emmiisss

UPP ME HUMÖRET BABY! <3

2009-08-15 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0