always, i always love her

hej,

var nyss på bio med J. i taket lyser stjärnorna. den var bra, väldigt bra. ska se den en gång till me s tror jag. var rädd om din mamma, om du har en. specielt om du inte har en pappa, om han är död eller du aldrig har träffat han, prata med dina föräldrar om allt, eller nästan allt, allt som är nödvändigt.. allt som du vet att dom vill veta, för tro mej, dom flesta av era mammor har varit med om många grejjer eller iallafall något specielt som ni kanske inte trodde själv, berätta för dom hur  du känner om .. ja om vad? om det du känner, det du kan berättta för dina kompisar, eller inte ens kan berätta för dom, mammor finns alltid där. dom vill få höra, jag vet det. var rädd om din mamma, du vet att du inte skulle vilja mista hon, krama hon en extra gång och säg att du älskar hon. fick lov att skriva detta, för det är en del av vad filmen handlar om. fy vad jag iallafall älskar min mamma. ta hand om hon!<3



Kommentarer
Postat av: linus

om att man ska vara rädd för de man har:)

2009-02-02 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0