bra dag, bra dag

hej, ett snabbt inlägg för ja ska sova
har varit i källviken idag med skolan jag tränade lite granna och så fikade vi resten tror ja.. haha. marcus hade otur hela dagen kan jag söga och jag tycker lite synd om han
jag och tilda fick sjuss av sannas mama och vi åkte hem till mej och dushade och bytte lite kläder. hennes bror kom och hämta oss, vi åkte hem till hon och sen tog vi bussen in till stan. vi mötte sanna och marcus. marcus bjöd mej på bio för att jag fyllt år, vi alla fyra skrattade ganska mycket åt den fula lilla hamstern haha! men sen så tog vi bussen hem och så nu ska jag sova. pussipuss / f

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; haha ja, visst är det så! :)

2009-02-19 @ 16:01:38
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0