jag och jonatan tråkar ut familjen..

jaha nu har jag och julia ätit middag med familjen.
det började med att jag läste på mjölkförpackningen och det stod "öppnas här" och jag drog den traditionella norsk-historien:
varför öppnar alltid norrmännen mjölkförpackningen i affären?
svar: för att det står; öppnas här!
och då började jonatan att rabbla alla han kunde och jag fortsatte..
det var en gång belman en tysk och en rysk (jag glömde vad dom andra brukar heta) som hade fått en önskan att dom fick bada i vad dom ville. tysken började och önskade att han fick bada i fanta, han dök i och badade i fanta. sen var det ryskens tur, han önskade att han fick bada i kaffe och det fick han. sen var det belmans tur att önska, helt plötsligt tappade han byxorna och sa SKIT, och så fick han bada i skit!
mamma suckar och menar att vi inte har någon humor..
jag fortsätter med en annan:
det var en gång belman en tysk och en rysk som tävlade om vem som kunde vara inne längst i en svinstia! först gick tysken in och kom ut efter en kvart för att det lukatde för illa. nu var det ryskens tur, han kom ut efter en halvtimme för han klarade det inte längre. nu var det belmans tur, efter två minuter kom grisen ut och sa: belman sket!
nu gick mamma iväg för hon hade tröttnat.
jonte fortsatte:
det var en gång när belman satt på toa och på fönster brädan satt en papegojja.
papegojjan sa: belman sitter och skiter, belman sitter och skiter!
belman sa: om du säger det en gång till så kastar ju ut dej genom fönstret
papegojjan sa: belman sitter och skiter, belman sitter och skiter!
belman sa: okej då, för denna gång men nästa gång kastar jag ut dej!
papegojjan sa: belman sitter och skiter, belman sitter och skiter!
belman sa: okej då för denna gång, men nästa gång kastar jag i dej i toaletten!
papegojjan sa: belman sitter och skiter, belman sitter och skiter!
denna gång kastade belman i papekojjan i toaletten och så hörde man pappekojjan sjunga:
jag seglar på en falukorv och vattnet liknar juice.
julia: haha oj den var ju ny! not
pappa säger: ni är ju patetiska!
jag fortsätter:
vet du varför alltid norrmännen kryper på golvet i matbutikerna?
svar: för dom letar efter låga príser!
jag vill inte tråka ut er så nu slutar jag, men jag tror vi läste upp tre till också.
hehe..
fick jag er att skratta? :DD


Kommentarer
Postat av: Julia Lundqvist

hahahaha felicias familj är PIIIIMMMMPPP <3333333333333333333

2009-02-28 @ 21:49:16
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Postat av: jerkis

haha låter som en härlig familj hörru :D

haha <3

2009-02-28 @ 22:57:01
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0