mer än sooool

nu har jag kommit hem från borlänge, vi hade kul tycker ja! men jag var sjukt trött!
ska bli ganska kul med skolan imorgon, men jag blir bara så deprimerad för ja vet inte vad jag ska ha på mej!
låter löjligt, men när man är en tjej på fjorton år och har tröttnat på sina kläder så vet man inte vad som kan få en på humör.
kanske att min familj sticker till grekland i maj med sebbes familj också! fyfan, då får jag lite mer än solbränna också! yes!
men det dröjjer låångt tid, nu får man vara glad över att
vi har en fin svensk vinter istället!

eller nått..


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja precis ! det är helt galet, :s

2009-02-15 @ 18:02:01
URL: http://rebeccaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0