ät svartpeppar, eller nått..

hejsann. jag är fortfarande sjuk, gick upp imorse men vände när jag kom ner, jag mådde skit. nu har jag vaknat och ätit frukost och för fem minuter ringe min bror från skolan och sa att han var sjuk, jag ropade på pappa som också är hemma för han har influensa att han skulle hämta brodern, undra hur mamma har det på jobbet? hoppas hon klarar sig från alla smittor vi andra tre lyckats fått. jag sökte på sjuk på google men hittade bara tråkiga bilder så då sökte jag på kalas i stället. man kanske kan bli lite glad av bilden? jag vet inte. puss och kram och hoppas alla håller sig friska, ät mycket svartpeppar eller något.. haha, puss!




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0