IDAG ÄR DET MIN DAG!

vaknade innan mamma kom upp och sjöng av en vana när man fyller år och så några minuter senare kom mamma upp och sjöng. fick varm choklad och mackor. fick inget specielt av mamy och pappa, men en väska till laptopen, och det är ju alltid bra! åkte till skolan och där kom linus och gav mej en stor kram och en stor påse godis! TACK GUBBEN!  i skolan åkte vi skridskor och det är så jäkla roligt! och jag är seriös, faktist. folk grattade och var glada och det blev jag glad av så jag var glad hela dagen och den glädjen fortsätter. det hände något rikigt pinsamt och hemskt på vittfält och jag kunde inte sluta skratta! haha.. satt och ritade snoppar och så kom en lärare, och ja ni ska bara veta! nu har jag kommit hem och då låg det ett paket från posten från nenne, det var ett vitt linne och en grå kofta och pengar, jag blir så glaaad! s och s kommer snart men nu innan det så ska jag ut och åka mera skridskor med min bror.
puss hörs senare, älskar er


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

tack så hjärtligt :-) Du har säkert också en dold talang, bara det att du inte upptäckt den ännu :-)

2009-01-30 @ 16:23:50
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0