tack, tack så mycket för att jag har er <3


är hos sanna nu och vi ska snart börja fixa inför denna perfekta kväll!
jag vet att jag skrivit om det ganska många gånger nu, men.. fyfan
vad vi kommer ha kul! .. hoppas ja! :O oj nu blev ja rädd, tänk om det inte
blir kul? jo men det blir det, ja mena.. det är ju vi! vi femton tjejer, vi som
håller ihop i vått och torrt, vi som visar vad kärlek är, vi som kan skratta
och gråta, vi som säger dom mest coolaste och fräsigaste och roligaste
sakerna! okej, nej det kan inte bli tråkigt. sanna felicia nora samira lisa
emma anna maja caroline matilda marika julia julia fanny klara, somsagt..
vi håller ihop i alla väder, jag älskar er mest av alla. tack §§§§§


Kommentarer
Postat av: S

JAG ÄLSKAR DIG MEST

2009-02-01 @ 20:20:42
Postat av: S

JAG ÄLSKAR DIG MEST

2009-02-01 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0