källviken är bra!

hejkompisarrr skollan har börjar denna vecka och jag tyckte det skulle bli kul att börja, men jag har redan tröttnat..
igår sov jag hos sanna me nora och så låg vi och skrattade men tillslut somnade vi efter som vi skulle upp tidigt på futsal, fotbollscup på lugnet. synd att jag inte skrev om det igår, då skulle ni haft något att göra idag. men nu äre slut! det gick inte så jätte bra för vårat lag, men eftersom inte vi är så jätte bra är vi ganska nöjda!
nu sitter jag me min dator som jag fick av pappa förra veckan, och är sjuuukt förskyld. imorgon ska jag hjälpa mamy sälja liftkort i källviken, hon sa att det var så mycket folk så hon behövde lite hjälp.
det har varit snålt med snö flera år nu, men nu när det varit så kallt har det blivit skit bra!
det ligger bortanför främby och det är billigt! ja har inte åkt i backen än, men dom säger att de är bra, ja skriver imorgon om det var bra och om det är något jag borde tipsa om, men det tror ja!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0