hej allihopa det är sol ute

inte just nu då men de är för klockan är snart elva på kvällen men det är på dagen
och ja älskar dej lika mycket som dej!

jag och sanna har idag varit på en ö med hennes trevliga mormor och gösta eller vad han hette
vi fikade tre gånger och åt lunch och frukt på ungefär 5 timmar
ganska otroligt
och så gled vi runt på en surfing bräda på sjön ooch hade det trevligt
blev inga bilder där för jag hade inge ork
men en outfit och lite voffelbilder ska ni fååå :D

vi har kollat på fotboll på tv och i verkligheten idag och ätit mer mat
och nu är jag med lisa och sanna och vi ska såklart tälta!





Kommentarer
Postat av: carååååline :)

älskar dig min söta flicka!

Btw snygga bilder, ;)

2009-06-26 @ 18:24:17
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0