imorgon

(kopierat från sannas blogg)
imorn så: ska jag och felicia inte gå på våran "klassens dag" av vissa anledningar,
och tro mig, vi skolkar INTE, det är alvarliga anledningar vi snackar om.
vi ska i alla fall, göra sånt tjejer brukar göra när dom är riktigt tjejiga, 
bada bubbel bad
måla varandras naglar
hår inpackning
raka benen
prova hundra olika kläder

OCH ÄTA! 

haha sanna gud va vi har alvarliga andledningar känner ja! hahaha

och jävlar vad vi ska raka benen asså
alla jävlar får känna på babybenen på skolaavslutningen!
haha puss sötnosar


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötisar då! för mig blir det min lista du vet ;) :p

2009-06-10 @ 22:55:54
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: bästisen

alvarliga anledningar var det ja!

ja, fy FAN vad vi ska raka benen! :D

KOM OCH KÄNN!!!!!



förresten, jag älskar din bror. hehe, såå trevlig.

2009-06-10 @ 23:10:56
URL: http://sannaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0