tjudelu

sanna VÄGRADE sätta på datan när vi kom hem igår så ja..
det blev en kul kväll igår
jag var världens gladaste och älskade mina vänner mer än någonsin!
ja åkte karuseller skämde ut mej skratta skrek blev ärligt kär i måns
hans leende...................................................
ohc jullan och saabe dom jävlarna kramde han 
fyfaaaan asså. 
vi kom hem runt två?? 
sanna sover nu
jag vaknade extremt tidigt för mamma ringde och undra om ja var hemma

runt tolv ska jag in till stan igen för att köpa kizz tshirt med matilda 
(njaa, vi lyssnar inte såååå mycke på kizz men dom är grymt coola!!)
och så ska ja köpa mer solbrillor efter som ja har tappat bort alla ja köpt i år

puss och gull !!!!! :D

Kommentarer
Postat av: klara

vad kul oh shopppaaaaaaaaalite! men ingen match då?

2009-06-07 @ 12:07:42
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0