19.19

nu har jag åkt hela dagen. det var parallellslalom, och för er som inte vet hur och vad det är så kan ja berätta.
det är två lika banor bredvid varandra. man har slalomskidor, det är storslalom portar och man har storslalom stavar. man möter en, kör ett åk i varje bana och den som har bäst tider går vidare, så håller det på man blir antingen utslagen eller så går man vidare. till slut är det mellan två personer som har kvalat till finalen som kör om första och andra plats. jag kom nästan ända dit, åkte ut i semifinalen med väldigt lite, jag blev fyra tillslut! världens roligaste dag!

nu ska ja plugga..      och ha kul med dom bästa!

puss allesammans


Kommentarer
Postat av: anneli

Hej på dig! Hoppas du har det bra i backen!

Jag fick ju träffa din mamma igår, kul att ses tycker jag. Ikväll är det melodifestival som gäller.

Ha det bra. Kramar Anneli (motala).

2009-03-07 @ 17:34:12
Postat av: aanab

hej, jag såg att jag hade fått en kommentar utav dig:) och ja jag åker slalom, såg nyss i ditt inlägg att du också gör det. Kul!:D



Ska du på usm ( ungdoms-sm) vecka 14 i vemdalen?:) Jag ska det. skriv till mig, eller adda min msn kanske?:) anna[email protected]



Förresten åker jag för Sundsvalls SlalomKLubb ;)

2009-03-09 @ 21:00:53
URL: http://aanab.blogg.se/
Postat av: aanab

anna[email protected] *

2009-03-10 @ 17:39:36
URL: http://aanab.blogg.se/
Postat av: aanab

MEN, ANNAunderstreckbanna1@hot...





hoho, hoppas du förstår ;)

2009-03-10 @ 17:40:59
URL: http://aanab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0