bästa helgen på såå länge

jag skäms för jag inte bloggar!
fan va ja är dålig!!!!!!
jag har skit mycket att visa och berätta men det känns som ja inte har tid.

vill bara berätta att denna helg har varit den bästa på sååå länge
det var valborg, då hade jag jätte kul och fick se mycket som var lärorikt
vad man ska göra och inte göra, sen träffade ja och mina kompisar mer folk och allt var kul

igår solade jag med sanna och var inne i stan sen så åkte ja till roxnäs
och träffade lite kompisar och andra männsikor
idag har ja spelat match lång borta och nu har ja dushat och peppar mer än någonsin inför
kvällen som jag har stora förväntningar på!!!

så hejdå, jag vet att ja är taskig
men de är mitt liv och denna helg ska jag njuta mera av.
puss älskar er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0