såhär förklarar klara dagen!

Igår tog jag årets första dopp! Idioten som lurade med mig var såklaaaart Felicialund.
De modiga var då jag, felicia, sanna och carro.
Det var faktiskt inte såå ruskigt kallt som jag föreställt mig, jag överlevde i alla fall. Fast blev ganska hes efteråt men what the! Jag har i alla fall badat nu!

Efter badet åkte
vi hem till mig. Vi spelade "med andra ord", fikade och sedan så provade vi igenom typ hela min garderob. Vi bytte om, fixade oss och sedan cyklade vi iväg efter 22.00. Efter att ha cyklat runt en stund åkte vi och träffade jonte, max och johan. Vi åkte hem till max. Där upptäckte vi att max har en stor pool på tomten!
Den kändes ganska varm när man sträckte i handen så såklart bestämmde jag, sanna och felicia oss för att bada igen.
Klockan var då runt 00.30. Jag fegade och ville inte riktigt hoppa i men såklart så puttade max i mig så det löste ju sig. Sanna och felicia simmade runt, gjorde bomben och skvätte vatten.
Vi kollade sen och det var bara 16 grader varmt i vattnet.
Jag säger bara f'n vad kallt det var att cykla hem sen!


hahaha jag tyckte det var lite kul att berätta hur klara förklarade kvällen, ni tyckte det säkert var svintråkigt,
men jag tyckte det var ganska kul
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0