hard DAY

nu är jag hemma efter en jobbig dag. gick upp halv nio och åkte till borlänge där jag tränade fotboll med zon.(någon uttagningsgrej till dalalag) två pass med lunch imellan. grymt svåra övningar och det var så jäkla tråkigt på förmiddagen så jag tänkte åka hem men på eftermiddagen blev det lite bättre och lättare övningar. nu är jag hemma och hoppas starkt på att jag inte går vidare till nästa träning!! (gillar inte för seriös fotboll)



Har duschat nu och ska ta det lugnt, annars hade jag varit och fikat med mina super kompisar men jag orkar inte. imorgon är det skolan.............. och jag vill inte men har inte mycket att välja på. studiedag på torsdag och fredag iallafall! nu ska jag städa mitt rum och lite annat. så vi hööööörs. PUSSIPUSS!!!!!!!!


slitna tjejer efter ett annat zonläger, uppe i malugn en helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0