read just if you want to

min statistik har blivit dålig, verkligen dålig. Men jag känner att det gör inget, för jag skriver för att jag gillar det och nu ganska ofta så blir det inte mycket eftersom jag ibland inte känner för det, har inte tid och ingen inspiration så jag förstår att ni inte vill läsa. Läs bara om ni vill, jag bryr mej inte längre om statistiken som förut. Men visst är det kul om den är bra! Mitt liv är ändå på toppen nästan så det gör inget om min lilla blogg inte går super!! inget mer om det.



Har kommit hem från slalomträning nu! och sköönt var det. ska skaffa muskler till hela falun NU!!!!! nu ska jag prata med pappa för han hade något att säga. pussochkraaaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer alltid läsa din blogg!

2009-11-04 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0