BIIIIL

SHIET!! MINA KOMPISAR HAR BÖRJAT ÖVNINGSKÖRA!!! HERRE JÄVLAR! varit på konfrimationen och vi kollade en as bra film som vi många grät till. Vad den hette vet jag ej, hehe. om åtta timmar åker jag till österrike och jag längtar så sjukt mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har så otroligt mycket känslor i kroppen, vet inte varför men på bra och dåliga sätt. ja är så nojjig att åka bort, längtar alltid hem till mina kloka vänner! men har mobil med mej som jag kommer använda i nödsituation. men detta blir skönt. älskar att åka skidor och bara koppla bort! MEN ja ska plugga en hel del också kan jag lova. nu ska jag packa packa packa och ja.. packa. får inte glömma något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0