KLARA RASIMUS

nu ska jag ta en till kompisbeskrivning.. och det blir klara!

har jag gått på fotboll med dej väääldigt länge! och aldrig blivit bättre kompis än så, men sen förra sommaren! hände det något! och sedan dess har vi varit oskildbara! vi har helt obeskrivligt kul, och som vi brukar säga om jag var kille så hade vi varit ihop för läääänge sen. vi diskuterar allt ihop. skrattar och är grymt underbart patetiska tillsammans. åh, om jag inte hade haft dej i livet. då hade allt vart svårt. du har en stark 2a plats. våra promenader, moppeturer och när vi äter mat och våra otroliga upptäkter. så mycket kärlek. båda är singlar så innihelvete och båda börjar bli lika desperata, men då har vi varandra vi alltid kan pussa på och det är ju gud vi får tacka för de (hehehe) du får mej alltid på andra tankar. det är vi två som kommer springa runt som 85 åringar och leva livet och röka harsh. no still moment! och så din familj, förstör ju inte direkt något, mycket kärlek till din pappa som är hemmafrun i huset och hans underbara humor som man vet när han skojar när han drar sig på hakan. hahaha. superungen min, vi ses imorgon <3<3

bild som beskriver oss när vi är uppklädda och riktigt heta!<3<3<3


Kommentarer
Postat av: klara

hahahah ååååååååååh underbara älskade plutt felicia! :D:D:D:D:D:D säger detsamma, vad hade vi gjort utan varandra? Gått på fest hos sebbe typ? ahahahahah nja. men älskar dig grymt, trots bilden! ihihhi pusssss

2009-09-04 @ 20:58:06
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0