LISA WIKSTEN

har jag varit super polare med i många år. min bästis tills fyran ungefär, när sanna kom och forstörde allt! haha nejdå, men då skaffade vi nya bästisar. och så var det bara. men du är en så otrolig människa. man tänker tillbaka på hälsingberg, om man hade gått där utan dej så hade det inte vart roligt. sitt fantastiska skratt förlänger livet. åh, så mycket minnen ändå. alla gånger vi lekt affär, barnhem och med barbie. det är sjukt vad många gånger. du är den bästa ja känner på att bada, du kan ligga i i tre timmar utan att tröttna, och haha. det är imponerande!!! du har det ganska jobbigt nu ävenfast du inte visar det. men jag vet att du vet att jag är här för dej. du är iallafall så jävla fantastisk, älskar dej för det. glöm inte det! pusssssssipuss
bilden är gammal, tre år tror jag. sööötaa unge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0