MATILDA ROMLIN

är min snyggging! åh hon är så het! haha nej men seriöst, grymt vacker. vi blev bra vänner när jag började sjuan. och du är en så bra vän, vi skrattar gråter och är seriösa med varandra. när vi pratade i telefon igår eller när det var senast. åh vad skönt det var, du lyssnade och gjorde mej så glad. du fick mej att ha ett leende hela kvällen. vi tar hand om varandra och du är en av mina bästa kompisar. får mej så glad. så mycket skratt tillsammans har vi! har lust att ringa dej nu. men ja måste duscha och sen sova. får krama dej imorgon istället. puss sötnos

älskar denna bild på dej, sjukt gullig!<3


Kommentarer
Postat av: tilda

själv tycker jag bilden är ganska ful. MEN ÅH VAD JAG TYCKER OM DIG! <333333

2009-09-08 @ 22:24:35
URL: http://matildaromlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0