SANNA ERICSON

nu tänker jag göra en sak som jag tänkt ett tag på. skriva ett inlägg om varje kompis jag har, för att visa hur mycket dom betyder för mej och så tror jag det blir roligt!

vi börjar med.. sanna!
har vart min bästa kompis sedan, fyran tror jag. då ringde jag hon, hon var ganska rädd för mej men jag iprincip tvingade hon vara med mej. och så är det väll fortfarande.. haha nej ja skoja! sen dess har hon bara blivit snyggare och snyggare. och vi har en hel del super minnen. tillexempel sälen, där vi vart tillsammans två år i rad, alla miljoner gånger du sovit hos mej, alla miljoner gånger vi tältat. och när jag precis lärde känna dej kommer jag ihåg att vi var hos mej och vi gick förbi sebbe (min snygga granne) och jag frågade sanna om hon tyckte han var snygg och hon ba: vem då? var? och då fick vi lov att vända och gå förbi han igen och sekunden efter det såvar sanna kär. i sebastian. haha. och drykt ett år senare fick hon han, haha. sannas vanligaste outfit var sin kära jc dress: blommig jc kjol, blommigt jc linne, blommig jc skärm och sitt blonda söta hår innan hon klippte upp det och tuperade det. och ja, hon var otroooligt söt!!!!!1 vi började såklart sjuan tillsammans och var snyggast (tyckte vi tror jag) hehe. och alla våra smeknamn vi haft genom tiderna, vi gillade lixom att ha det. det vi använt mest är väll bill och bull, sanna fick vara bill för det låter smartast och smidigast, och jag fick vara bull, för det låter osmartast och klumpigast. hehe. vi har våra speciella grejjer, köper lika dana kläder, har ett special grejj som vi kan göra när vi går, nu var det länge sedan men vi håller i varandra och så tar vi fotstegen i varandra kan man säga. hehe ingen fattar. det är med dej jag känner mej som bäst, jag mår bäst. så är det och jag tror inte det kommer förändras. jag känner mej trygg och lycklig. jag är grymt stolt över att ha dej som bästis, det är jag verkligen. vi är inte så ofta längre, för du är tillsammans med petter men det är bra att du är lycklig och kär tycker jag men jag vet att det fortfarande är vi två. det är dej jag tänker på om jag mår dåligt, då är det dej jag går till. finns ingen annan som är lika bra som du. bilden är från hälsingbergsskolan. puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

gulligt ;)

2009-09-02 @ 19:53:07
URL: http://johannaaaab.blogg.se/
Postat av: samira

söt skrivet felli :D

2009-09-02 @ 21:06:29
Postat av: gråtande sanna

snyft, jag gråter. förlåt för att jag är ett svin. men jag är så JÄVLA glad och stolt över dig att du står ut med det ändå, att du förstår!!!!!!!!!!!!

när du får kille, då ska du råååååå dissa mig hårt och inte va med mig, lr ringa mig lr nånting :D:D:D:D:D:D:D::D okej???!!!

det ska bli bättre!

love you!

sött skrivet, tack älskling! :D

2009-09-02 @ 21:49:59
URL: http://sannaericson.blogg.se/
Postat av: klara

ååh felicia då! vackertvackert

2009-09-03 @ 16:13:46
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: emelie

aaaww va gulligt :)

2009-09-03 @ 20:24:35
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0