sleep over

idag har det vart lika fullt upp. jag och sanna åkte hem till fanny efter skolan och tryckte i oss bullar och så skynda vi oss och tog den sista sprutan! efter så åkte jag maja och fanny in till stan och där köpte jag en del skit bra och billiga saker. och vi fikade också och sen skynda jag hem och åkte direkt och kollade på någon moppe. nu är den tydligen köpt. jahapp, okej snygg och bra skick. får väll duga. blir att dundra i vår.

nu ska jag städa duscha och så kommer fanny och maja som ska sova hos mej. är inte säker på vart vi ska ikväll. hoppas det blir nått kul. bilder på det jag köpte ska jag försöka ta. men förvänta er inge fantastiskt.

harehare!!!


min klass. årets foto. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0