gammla saker

hejsan igen
har precis rensat två av mina lådor och gud vad mycket minnen som kommer upp! till exempel gammla skolkataloger, dagböcker om sina små söta problem om alla möjliga saker och gamla skivor med nicke och nilla, jag älskade verkligen dom när jag var liten!  Och flera bästakompis-halsband som man delat. Och så massa brev jag fått från mina miljader gammla brevkompisar. Det kan vara ganska jobbigt att rensa för man fastnar alltid och sätter sig ner och kollar igenom allt och skrattar för sig själv och så får jag ont i ryggen för jag sitter med puckelrygg på golvet, haha.


Kommentarer
Postat av: emmag

Nicke och Molle var ju bäst ;) har faktiskt snackat och fått en kram av Molle, *ler. Är väldigt nöjd över det!! ;) hihi <3

2008-12-23 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0