jullov nu då

hejsanalla! :D
för guds skull! det är jullov! jag är så lycklig! igår fredag sov jag över hos N. först slutade vi klockan halv tolv, vi hade en frågesport tävling ungefär, och min klass var smarta så vi vann av e f g h och lika 8f och så 9g. fick fika och så drog jag och N in till stan och gick upp till N kille. var där i kanske två timmar och sen när vi nästan hållde på att missa den trediebussen så stannade den! vi åkte hem till mig och träffade mamma och hennes kompisar. N stickade på min halsduk medans jag packade och testade kläder. Vi tog bussen till henne och så bastade vi! riktigt skönt, alla borde ha bastu, det är så jäklarns skönt att ha när det är kallt - en äkta finsk bastu (a). (vi testade med brun utan sol i bastun för att se om det verkte bättre, men nej, det blev inget specielt.) Sen så kollade vi på en film, den heter "prinsen och jag". handlade om danmarks prins, han var trött på att alla tyckte om han bara för han var kunglig så då stack han så träffade han en tjej där och ja.. ni förstår. får tre strärnor av mig. sen tror jag att vi somnade. vi vaknade runt halv elva, elva, Åt fruckost och så var vi med N's lillebror J. Den sötaste ungen som finns, jag älskar han! Senare så gick vi ner i källaren och tog massa coola bilder! jag åkte hem runt halv fem tror jag. städade lite och nu sitter jag här och blöggar. Ikväll vid åtta kommer S så ska vi sova över och ha det bästakompisbra!
skriver senare när jag har mer att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0