minne för livet. - julhandel på gång.

hejsan!
igår kom pappa på en utmärkt idé att familjen lund ska åka och julhandla!
-detta kommer bli ett minne för livet! säger pappa.
Och dom som känner min familj vet hur det skulle se ut. Vi skulle bråka hela tiden och massa. men läs nu! Och dan efter blev det som det var sagt, vi åkte till icamaxi för att stor handla och det var riktigt roligt! - tyckte jag, min bror och pappa, men INTE mamma. Pappa har aldrig vart på icamaxi, han brukar alltid vara på willys för han tycker det är billigt och bra så han bara stoppade ner sakerna i påsarna utan att skanna så genom det så missade vi massor med varor och jag och J bråkade om vem som skulle skanna och alla vi tre sprang runt och skratta och skrek. Mamma sa att hon aldrig skulle handla med oss nå mer och sa att hon handlade resten imorgon. Japp, då vet du hur min familj är. vilket minne som sagt! åh vad jag älskar min familj. hihi.

Kommentarer
Postat av: emma björklund

hahahaha, kan faktiskt föreställa mig hur det såg ut. (; mysigt låter det iallafall! men god jul sötis, hoppas vi ses snart. <3

2008-12-23 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0