vrålsexiga string trosor!

hejsanalla
S sov hos mej och klockan halv tolv på morgonen kom J och M, vi bytte lite julklappar. Av M fick jag ett par jätte fina örhängen och J kommer köpa nu när hon åker till Usa i januari och av S fick jag ett par vrålsexiga stringtrosor och ett par sidenkallingar, hahahhaha! jag och S fortsatte upp till hon och spelade gitarhero med trummor och gittar! det var jäkligt svårt men jätte jätte roligt! KÖP DET! efter någon timme så blev det nästan att springa hem och byta om till fotbollen. Tillslut fick jag sjuss, tack så mycket! och just nu försöker jag lyckas med att göra om min design men det är lite klurigt men det ska jag fixa! pussalla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0