superman

nu sååå. är jag hemma. och jag vet att ni inte bryr er om vad som hände i skolan så just därför nämner ja inget. men det var skönt att börja tio, åkte ju med klara dit och hem. haha på hemvägen regnade det så sjuuuukt mycket! och jag menar det. det öste ner och gör fortfarande. blev sjukt blöt. haha och ja såg nog ganska så rolig ut där bak på moppen med min slalom hjälm och luva UNDER hjälmen för att den var genom blöt. och så hängde  resten av tröjan ut utan för min jacka. såg ut som ett blöt superman!!!!! yeeee.

nu har jag ätit kladdkaka med grädde och mjölk. höhö. ska bli rikigt fet tills imorgon ja ska bada med klassen. good plan. vi hörs senare. harehare

Kommentarer
Postat av: emmiiiiiii

fan va snygg header åter igen!

mummssss på dig :***

2009-08-18 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0