jag = melodifestivalen i leksand ikväll!

hejalla
nu mår jag lite bättre.
igår var jag hemma hos sanna med tilda och sanna vi kollade på film och myste, vi tog massor med sexiga bilder, men. det var med sannas camera så vi får se om de blir några bilder..

jag och tilda gick hem och sov hos mej. mamma väkte oss och så åkte vi ner på stan, nu är jag hemma igen och om en timme ska jag mamma jonte kevin och ingela till leksand och kolla på melodifestivalen, så håll koll i teverutan efter mej! jag ska se till att jag blir med! *smileeee* försökte hitta något på stan jag kunde ha ikväll, men jag köpte bara ett vitt linne och en sak till bästis och massor med fika ofcource.

nå måste ja dusha och leta kläder.
pussiallaglada


köpte detta på stan. trodde det skulle vara gott.
eftersom jag är dum i huvet så trodde jag att när
dom skriver fransk typ att den ser ut som fransk,
men det var altså så att det var fransk nougat.
det smakade INGENTING. 10 kronor till spillo..
höhö (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

write a comment baby

2009-02-24 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0