seis febrero

nu ska jag berätta om dagen. först gick ja upp lite efter sex. sen innan åtta åkte ja mamy och lisa till skolan, för ja hade hälsobesök hos rigmor, mamma var me då. vi pratade om min rygg och min cp mun och kom fram till att jag ska få träffa några nästa tisdag morgon så ska vi prata om båda problemen. haha! men iallafall, sen så hade ja matte engelska och halva no lektionen sen så gick ja och sanna på elevråd! (a) blinkblink*
vi gick från det tidigare så vi han ät och efter det så missade vi bussen till lugnet så då ringde vi sannas pappa som sjussa oss, vi var där före alla andra så då chillade vi och hade det bra.
sen så klockan två spelade vi futsal.gissa hur det gick? höhö.. vi förlora. höhö! men vi är alltid glada ändå. men sen så var vi ett omklädningsrum i circus två timmar, då var vi klara och gick ja nora juliaL och emma till järlinden och åt mat.

efter tog vi bussen in till stan och där var vi ett tag. ja och nora tog bussen och åkte runt ett varv me den! hahahaha, gud vad vi skratta! men sen så hoppade ja av vid s och gick upp till hon, men då var hon påväg till sin pappa, fyfan vad jag blev sur. då gick ja hem med min 5,9 kgs väska ( ja, jag vägde den) och converse. ska
hämnas. nu har jag ätit och kollat lite på letsdance, och ja tycker carl jan borde vinna, han är så jävla cool!
ja tror ja kommer lägga in några bilder och nått inlägg innan ja ska sova.
men jag älskar er!


kolla leendet! fett glad man blir av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0