bäst är kompisar!

mina vänner är överlägset bäst,
jag kan inte beskriva min glädje till dom
dom gör så ja är glad

idag tillexempel så kom klara nora matilda fanny anna och maja in
efter vår idrott och sjöng och skrek och hade med sig popcorn
klara hade med sig popcornen för att fira att ja kommit hem
jag blir så sjukt glad

älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er älskar er glöm inte det

Kommentarer
Postat av: klara

felicia lund. jag älskar dig sjukt! men det vet du ju redan men whatever :D du gör livet ännu roligare! :D <3

2009-06-03 @ 21:09:33
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0