LAG FELICIA

hejsan!!! nu är jag tillbaka! och jag har åkt massor med skidor, åh jag älskar att åka!!! hihi. sitter här i mina nya jeans och storm trivs! kom nyss hem från fotbollavslutningen, vi åt tacos och lag felicia förlorade tävlingen som planerat antar jag. jag ska skriva mer på min svenska berättelse som börjar lida mot sitt slut, väldigt extremt super trist tycker jag. (äntligen) Den handlar iallfall om två barn som kommer till en dvärgvärld och ja, ni hör ju. den är inte särsilt bra.

tror jag ska gå och lägga mej halv tio idag om inget annat kommer ivägen. älskar att sova! kan vara en av det bästa sakerna som finns..

föresten! jag har blivit medlem i bloggtrafik.se och det är ju grymt bra för oss som inte har en enda besökare på sin blogg som vill ha lite visitors! och då även för dom som har 5-6 stycken också! hehe nej alla kan vara med där.. men gå in här och bli medlem och läs lite bloggar och få då poäng och då på något konstigt sätt få besökare.. mysko.. DO IT!!!

nu ska jag plugga. vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees


Kommentarer
Postat av: Emmie

Kan du vara jättesnäll och trycka på länken och vänta 3 sekunder så jag kan vinna biljetter till idol? :)



http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=profile_link&p=12962494

2009-11-16 @ 20:23:46
URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0