läs detta!

måste berätta
idag var det någon som var i gallerian vid kapahl i rulltrappan (falun). han hade suttit på räcket där man ska hålla i sig och trillat baklänges och slagit i huvet i stengolvet längst ner. folk trodde han var död när slutligen låg stilla på marken, han var helt grön i ansiktet och rörde inte på sig. ambulans kom och han fick åka helikopter till uppsala. han var i koma. och hela järnan var spräckt, och järnblödning. och nu, är han död.
han gick i åttan på brits (en skola i falun).

jag kände han inte och vet inte ens vem det var och om detta hände mej så skulle han nog inte ens brytt sig, men nu är det så att jag kan inte låta bli at bry mej. han var annars helt frisk och var inne i stan med kompisar. och så dör han. helt plötsligt är han borta.
jag vet hur det känns, och det är så osanoligt chokerande och ledskigt så man vet inte hur man ska tänka.
tänk till nu på det hära. det är väldigt hemskt.

jag vill veta vad som händer när man dör. vad tror ni händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0