problems with the style

jag vill ha


världens färg gladaste stil

rockig stil för att det är coolt

den avslappnade stilen med en mjukiströja

stilen med läckra kläder orange brunt vitt svart

den stilen med höga jeans klackskor och blus

stilen med wranglesglasögon lugg hög toffs och en stor skjorta skor och en liten eller stor väska

busstilen med höga afroklackar ruffsigt platt hår leggings och maglinne 


är någon som får ihop detta åt mej?
jag vill ha min egna stil, men hur fan ska det gå till när jag vill ha allt på samma gång!!!!!
ångest känner jag faktiskt över detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du passar bäst i färglad stil och wranglersstilen. Det är verkligen FELLÄÄN! :D <33333333

2009-04-16 @ 12:25:46
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: marika :)

mm ja förstår precis! nu har ja köpt mktmktmkt å blivit rockbrud! :S HAHA ;) love yah

2009-04-19 @ 19:55:18
Postat av: Anonym

ta en av varje tycker jag:D

2009-04-22 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0