tjoooo

tjaaaa
idag har jag vart i skolan och de sööööööög håårt. vi pratade om respekt och skit i 4 oh en halv timme.

efter skolan så cyklade jag och lisa hem och tog ett topp i sjön och solade på gräsmattan.
jullan kom och efter ett tag åkte lisa hem. ja somna senare i sängen och vaknade med att jullan hade dragit hem, haha har något svagt minne av att hon sa att hon fick lov att åka hem me ja kommer inte ihåg.. hehe. vart på träning nu och det gick superduper.

måste säga att jag inte gillar sjuorna på skolan. små, tillgjorda och allmänt irriterande. men okej, det var ganska många som störde sig på mig i sjuan också, haha det märkte vi väl. men njaaaa ja gillar dom inte..

harehare ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0