22.2888888

ojoj dålig bloggare. ja vet. men det har vart en bra dag men nu är jag trött. vi tog bussen till borlänge och åkte vattenskidor och ring. och för mej gick det så jävla dåligt, och så var det sjuuukt kallt! men det var kul ändå. haha.
 
imorgon ska jag följa med carran till nautilus (gymmet på lugnet) för en instruktions gång. själv ska kan ja det där redan eftersom ja gymmade när jag gick i sexan (hahahahhahahaha sexan!!!!!) nej men jag har typ glömt allt tror ja. men själv ska jag gymma på friskis. tror det blir ganska bra, ävenfast jag hatar att gymma.......... men ska göra det så ja blir stark som en björn till slalomen!!!!!!!1 :D och nu sa mamma att hon ska gymma med mej?? okej????? jaja. får väll le och säga ja för nu måste ja vara snäll mot hon!!
pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0