HÄSTEN

hejsan bloggen.
tänkte berätta varför jag inte bloggar: mitt nya liv är skolan och då ingår det en held del plugg och nu innan lovet så är det en del prov och inlämningar jag kämpar för att klara. och när jag har lite tid över så är jag med kompisar, sover tränar eller äter. mitt liv har inte så mycket att erbjuda just nu, det rullar på men det sker inte såååå mmycket kan jag då erkänna. till helgen så åker jag och klara till idre och det blir skönt, trivs väldigt bra där uppe!
hade no prov idag och det gick inge vidare faktiskt. lets se. imorgon har jag spanska prov och det går prima tror jag, går ganska enkelt det just nu. jag längtar fruktandsvärt mycket till lovet nu, behöver det väääldigt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0