8 februari

tjenispenis

har varit och tävlat idag, det gick helt okej tycker ja! underbart underlag i andra åket och så fick man tre kexchoklader!
pratat me s nyss och har kollat lite kläder på internet, hittade ett shit snyggt linne och ett par brillor som jag verkligen ville ha! men mamma är helt livrädd för att beställa saker från internet så nu ska jag tjata lite!

på tisdag ska jag til sjukgymnasten och kolla min cprygg och samma kväll ska ja färga mitt hår blont som jag tydligen passar bäst i, onsdag ska ja träffa jentan och vi ska nog ta lite fina bilder med hennes nya kompis! (systemcamera) hoppas det blir så för isåfall kommer det bilder!

nu ska jag platta mitt hår lite hade jag tänkt.
sen pluggis litegranna
och sovaaaa
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0