det finaste jag har sett

okejokej..
var beredd:





jag skojjar inte! kolla på den, oj asså fyfan jävla helvetes skit, kolla på denna?!!!! asså, fyfan asså..asså
jävlaaaarr! jag har inget mer att säga, den är så fantastisk så jag blir helt stum. den är för fan rosa åååh please jesus (
engelska), ge mej dena för faaaaan!
(ursäkta gud att jag svär så jävla mycket, men jag är faktist riktigt jävla upprörd!)
den är så fantastiskt vacker så jag vet inte vad jag ska ta mej till!
den kanske inte ens finns, det vet jag inte. men ändå, kolla bilden. OM jag hade en sådan, skulle bara jag hållt i den, jag skulle sovit med den, den skulle varit min allra bästa vänn
(ledsen kompisar) och varit så rädd om den som om det var mitt eget hjärta ja bär på (men det är det ju nästan).

men.. för mig är det bara att drömma, jag lovar och nästan svär (har redan svurit så mycket så jag tror det räcker) att jag aldrig skulle fått denna om den finns.

men puss för kanske någon lycklig som ber sin pappa att köpa den
pussipusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0