onsdag idag

blev inge jeanette idag, det var riktigt synd men jag åkte hem till sanna i stället för hon var lite sjuk, sen vid fem fick vi sjuss till centrum och kikade runt där, vi köpte en tajt svart klänning som vi antagligen ska ha på lördag på arenan dit alla borde komma! får se om de blir den, sanna var inte så super sugen men vi får se.

vi träffade lite kompisar och sen vid halv sju gick vi på bio, vi såg i taket lyser stjärnorna igen. haha. den var inte lika bra denna gång, hehe konstigt.. men vi satt iallafall och skratta halva filmen efter som jag satt och prastlade överdrivet när det var tyst och kastade godis på folk neranför, det borde ALLA testa, så jävla kul! pappa kom och hämta oss så åkte vi hem.

ska ringa marcus och höra om imorgon tror ja. vi har utédag hela dagen, och sanna ska vara hemma från skolan. jag skulle kunna gråta. och ni har väll inte glömt att det är iskallt ute?! nej, jag tror jag skrattar åt hela skämtet istället.. haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0