vill till fotbollen!

och jag hittade den! (cameran)
jag blev FETT glad. tog lite dåliga och fula bilder men glädjen försvan ändå inte!
men sen så ringde jag och väkte bästis s och då frågade ja när fotbollen började,
hon sa - om fem minuter. och jag ropade på mamy, men då sa hon helt plötsligt
att hon hade tagit ett glas vin så hon kunde inte sjussa mej. och så skyllde hon allt
på mej,  men hallå! sjussa mej ändå??! så nu är jag inte lika glad.  ååååååå
tror jag ska ta en till semla och lite mer godis
så kanske humöret åker upp. haha
nyttigt. hmm? ne.


sexigt och snyggt med leopard tycker jag,
fick ett par leggings här om dagen av en snäll person
tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0