gud vad jag är duktig!!!!!

japp, nu ska ni får höra vad jag har gjort idag!

fixat noras header
färgat mitt och noras hår
damsugit mitt rum
rensat och vikt hela min garderob
försökt mublera om men fixade tillbaka det för de såg ut som ett helvete
spikat upp en spik

och nu är klockan kvart i tolv bara
och imorgon ska jag packa till gothia hela dagen och kolla på en film
förstår ni hur glad och duktig jag är??? :D:D
känner mej så clean lixom.

två veckor gammal bild men ungefär så såg den ut innan

och nu efter, ganska  tomt efter det blev en regäl rensning
och vikning, åååh vad jag är stolt!!!

Kommentarer
Postat av: caroliine.

vad duktig du är. :D

jag har inte direkt varit lika duktig idag,

läs om det på min blogg. :)

2009-07-09 @ 01:11:15
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: julia

ojoj, de blev ganska stor skillnad!

fin blogg! :)

2009-07-09 @ 01:40:22
URL: http://julialundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0