hittade mina gamla raybans idag! :D

tjena

dagen:  vaknade med marcus bredvid mej i tältet lossas sovande (hehe)
vi åt fruckost och solade och badade hos mej och vid två åkte vi till
roxnäs och träffade klara fanny matilda carro sanna robin,
fick ja med alla?
det var ganska kul som vanligt, och jag badade ganska mycket, hehehe

åkte hem och så stack jag på kost föreläsning, och det var svin tråkigt
somnade två gånger men mamma väckte mej,
men jag lärde mej väll nått
typ att kalorier blir man tjock av, hehe jag som trodde de  var nyttigt..

jaja, och sen stack jag direkt till fotboll och spelade,
mattias var med! haha
det var ganska kul,
spelet blev ganska snabbt bättre av någon andledning!
åkte efter och badade med maja klara fanny lovisa och linnea
och efter åkte vi hem


nu har jag ätit och ska sova tror jag,
INNOMHUS för första gången på en vecka,
jaaaaaaaaaaaaaaaaa det blir skönt!!!!!!!!!!
och jaaaaaaaaaaaaa klockan är bara tjugo i tolv!!!!!!!!!!!!!!!
ha de bra, puss hej


bild på mej från idag som ja tog av tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0