sommar

hejsan alla
livet fortsätter
idag, lördag så har jag vindsurfat med sanna!
det var skit kul!!!!! :D så nu kan jag det iallafall
och så efter det så har vi åkt runt på sjön med mattias båt i flera timmar
robin och en annan kille blev med också. vi köpte glass och hade det bra!

nu när jag kom hem runt sex så åkte sanna hem för första gången på en vecka
för att äta med sin mamma och då la jag mig och sov på gräsmattan,
skönt? jaaaaaaaa som tusan

nu har jag vaknat och ska snart till sebbe och äta middag
ni får ha det bra, hejdåå!

juste, imorgon är det ingen tidning men på måndag eller tisdag
så är jag nog kanske med i tidningen för att jag testade att segla,
så då ska jag kolla. hehe


min banny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0